menu
close
info@abilitygroup.se

070 438 49 45

Om oss

Vi är företaget som älskar att utvecklas tillsammans med våra kunder. Varje dag strävar vi efter att vara bäst på att leverera IT & kommunikation.

keyboard_arrow_down

Vi har arbetat med IT & kommunikation hos leverantörer och köpare hela dagen.

I allt från små- & medelstora företag till de största företagen i Sverige och internationellt. Därtill också mångåriga uppdrag med IT-upphandlingar inom offentlig sektor. Nu har vi bestämt oss för att verkligen se till att addera värde för våra kunder. Det ska vi göra genom objektiv och transparent rådgivning inom våra kompetensområden. Vårt syfte är att hjälpa dig välja rätt IT lösning!

Idag förändras IT ständigt och i en rasande takt.
För att ett företag ska vara konkurrenskraftigt så måste det finnas IT som löpande matchar affärsmålen. Det säger sig självt att ett 5-årigt IT-avtal, med (till stor del) samma avtalsinnehåll, löper risk att inte vara ajour efter 3–4 år. Det krävs ständig förändring och förbättring med verksamhetsanpassade IT lösningar.

Företag ska inte behöva betala dyrt i IT lösningar utan full kännedom, objektivitet och transparens.

Ability Group är en oberoende partner med mål att utvecklas tillsammans med våra kunder. Vi ska ställa krav på varandra, sätta höga mål och överträffa förväntningar.

Ägare

Emil Hedsén

Partner emil.hedsen@abilitygroup.se 070 438 49 45

Andreas Varnava

Partner andreas.varnava@abilitygroup.se 073 841 15 15